piątek, 5 sierpnia 2016

Jak znaleźć zgubiony telefon

Zdarza Ci się mieć głowę w chmurach i zapodziać gdzieś telefon? Nie martw się - mam dla Ciebie kilka rad które pomogą Ci w zlokalizowaniu Twojego smartfona  a w razie konieczności  spowodują też blokadę  dostępu do niego na odległość.




Jak znaleźć zgubionego iPHONA

 

do zlokalizowania IPHONA  w przypadku jego utraty najlepszym rozwiązaniem, jest aplikacja „Find My iPhone” do pobrania za darmo z AppleStore. Z „Find My iPhone” czyli "Znajdz Mój iphone"  można zlokalizować smartfona ; iPada i MacBooka. Jak to zrobić…


1.   Zaloguj się na stronie icloud.com/find na komputerze lub skorzystaj z aplikacji „Znajdź mój iPhone na innym telefonie iPhone, iPadzie lub iPodzie touch.

2.    Otwórz aplikację „Znajdź mój iPhone” i wybierz urządzenie, aby zobaczyć jego lokalizację na mapie. Jeśli urządzenie znajduje się gdzieś niedaleko, możesz skorzystać z opcji odtworzenia na nim dźwięku.

3.   Włącz tryb „Utracony”. W trybie Utracony możesz zdalnie zablokować urządzenie czterocyfrowym kodem, wyświetlić na ekranie blokady własną wiadomość z kontaktowym numerem telefonu oraz śledzić położenie urządzenia na mapie. Jeśli masz dodaną kartę kredytową lub debetową do usługi Apple Pay, po wprowadzeniu urządzenia w tryb Utracony możliwość płacenia za pomocą usługi Apple Pay na urządzeniu zostanie zawieszona.

Miej zawsze włączoną raz ściągniętą aplikację …jeśli aplikacja „Znajdź mój iPhone” nie będzie włączona na Twoim urządzeniu w momencie, gdy go utracisz nie będziesz w stanie jej wykorzystać do zlokalizowania urządzenia;-(.

Jak znaleźć zgubionego SAMSUNGA

Jeśli chcesz zlokalizować telefon wyposażony w system operacyjny Android , skorzystaj z usługi lokalizacji oferowanej przez Google – jest ona dostępna za darmo dla wszystkich użytkowników " zielonego robota ".

Po pierwsze, by umożliwić zdalną lokalizację smartfona trzeba otworzyć w aplikacji na Androida „Ustawienia Google” . Następnie kliknąć w „Zabezpieczenia” . A w sekcji „Menadżer urządzeń Android” przełączyć ustawienie Zlokalizuj zdalnie to urządzenie oraz włącz lub wyłącz opcję Zezwalaj na zdalną blokadę i wymazanie.

Krok 2. Aby używać Menadżera urządzeń Android, musisz włączyć dostęp do lokalizacji. Następnie otwórz na urządzeniu aplikację Ustawienia  i kliknij Lokalizacja.U góry kliknij Wył., by zmienić ustawienie na Wł.

Krok 3. Sprawdź, czy Menadżer urządzeń Android lokalizuje urządzenie . Zaloguj się na konto Google na android.com/devicemanager i sprawdź, czy urządzenie się pokaże.

Nie widzisz swojego urządzenia? Upewnij się, że logujesz się na konto Google, ustawienia lokalizacji są włączone i Menadżer urządzeń Android jest włączony w Ustawieniach Google.

Jak znaleźć zgubiony telefon  z systemem  WINDOWS

W zakładce Mój telefon na oficjalnej stronie Windows Phone znajdziemy bezpłatną usługę pozwalającą na zlokalizowanie go na mapie.

Jak korzystać z usługi?

1. Zaloguj się na oficjalną stronę www.windowsphone.pl

2. Z rozwijanego menu Mój telefon wybierz opcję „Znajdź mój telefon”, a następnie zaloguj się za pomocą identyfikatora Windows Live ID, którego używasz również w Twoim telefonie.

3. Kliknij na „Znajdź mój telefon”. Po chwili lokalizacja urządzenia zostanie ustalona na mapie. Za pomocą pozycji z prawej strony możesz włączyć  głośny dzwonek w telefonie, który pozwoli zlokalizowanie urządzenia. A jeśli masz podejrzenie, że telefon został skradziony, możesz go  także zablokować i wymazać jego zawartość.



Jak znaleźć  zgubiony smartfon

Alternatywnie można również korzystać z najbardziej zaawansowanych aplikacji, które monitorują nie tylko lokalizację, ale również działania, które odbywają się codziennie na smartfonie (wiadomości wysyłane lub odbierane, odwiedzane strony internetowe i tak dalej). Wśród najpopularniejszych aplikacji służących do lokalizacji i ochrony telefonu możemy wyróżnić: Phone Locator ; Easy Locator ; Phone Guardian ; FoneFinder-Find ;l Lost Phone; MobiTracker; Lockwatch - Find Stolen Cell ; Mobile Tracker  Samsung Dive dla telefonów marki Samsung ; My Xperia dla telefonów marki Sony ; Prey dla telefonów wszystkich marek ; Sim checker dla telefonów wszystkich marek  oraz System Kill Switch.

Masz uwagi dodaj komentarz;-)

Zobacz również jak-zarabiac-na-telefonie

4 komentarze:

  1. Takie informacje to bardzo przydatne, przypuszczam że większość w tym ja, takiej wiedzy nie ma. A z drugiej strony mało kto telefonu nie ma. Też można do takich dokupić sobie przydatne urządzenia, a za taki przenośny głośnik uważam. Są takie w sklepie https://www.oleole.pl/glosniki-przenosne,_Tracer.bhtml , w dobrej cenie i jakość taka, że można śmiało kupować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz są takie aplikacje, że nie będzie z tym problemu. Ja niestety mam problem z takimi aplikacjami, bo mam stary telefon, ale już planuję zmiany. Na stronie http://mobilepr.info/ sprawdzam właśnie informacje o operatorze Heyah. Zależy mi na tym, aby znaleźć jak najbardziej korzystny abonament. Zerknijcie sobie, jeśli potrzebujecie informacji.

    OdpowiedzUsuń
  3. Skorzystaj sobie z jakiś nowoczesnych aplikacji. Ja już mam nowy telefon, więc przydałby się też od razu jakiś dobry operator komórkowy. Zastanawiam się, jakiego wybrać. Z informacji na stronie mobimapa.pl wynika, że ciekawą propozycję może zaoferować 3 czołowych operatorów. Myślę, że mają jakieś odpowiednie oferty ciekawych abonamentów. Zależy mi również na tym, aby był dostęp do dużej ilości internetu i nielimitowanych sms-ów. Lubię być stale w kontakcie z bliskimi i znajomymi, więc to będzie konieczne.

    OdpowiedzUsuń